Het wordt weer leukste vrouwenzender van Nederland
Foto: Marc de Groot
Foto: Marc de Groot

Linda de Mol gaat niet alleen programma's presenteren voor de zenders van Talpa Network, ze krijgt ook de leiding over Net5.

Mood for Magazine, de uitgeverij van het tijdschrift LINDA., en Talpa Network, het mediabedrijf van John de Mol, hebben bekend gemaakt dat ze gaan samenwerken. Talpa heeft de aandelen gekocht van Sanoma, die samen met Mood for Magazine het blad maakt, en wordt dus mede-eigenaar van LINDA., LINDA.meiden, de LINDA.foundation, L’HOMO, LINDAnieuws en LINDA.tv.

Dit gaat gepaard met een nieuwe klus voor Linda de Mol. Zij wordt de creatief directeur van Net5 en gaat samen met Jildou van der Bijl, de creatief directeur van LINDA., aan de slag om van Net5 weer een populaire vrouwenzender te maken. De samenwerking tussen Net5 en LINDA is niet helemaal nieuw, twee jaar geleden werd de LINDA.tv serie Bitterzoet uitgezonden op de vrouwenzender.

More content below the advertising

Linda de Mol: “Ik zie door deze nieuwe samenwerking echt enorm veel mogelijkheden om het mooie merk en bedrijf, dat LINDA. geworden is, verder uit te bouwen op alle platformen en helemaal toekomstproof te maken en verheug me er enorm op om samen met Jildou Net5 tot de leukste vrouwenzender van Nederland te maken.”