Alkan Çöklü en Melissa Drost zijn hoofdredacteuren van GTST magazine

Voor de trouwe fans die geen dag zonder Goede tijden, slechte tijden kunnen, komt er dit jaar weer een speciaal tijdschrift, met Alkan Çöklü en Melissa Drost als hoofdredacteuren. 

Tijdens de zomervakantie hoeven fans van Goede tijden, slechte tijden geen moment te missen van hun favoriete soap. Vanaf 4 juli is namelijk het GTST Magazine te koop en in dit tijdschrift staan niet alleen interviews en verhalen, maar je vindt er ook een QR-code waarmee je exclusieve video's kunt bekijken. De hoofdredacteuren van deze editie zijn Alkan Çöklü en Melissa Drost en het thema is 'grenzen verleggen'.

De ultieme uitdaging

Melissa: "Alkan en ik vinden het ontzettend leuk dat we bezig zijn om een heel mooi GTST Magazine te maken. Samen met de rest van de cast zijn we de afgelopen periode op zoek gegaan naar hun ultieme uitdaging en dat levert verrassende verhalen op, want deze uitdagingen worden zo goed als werkelijkheid."

More content below the advertising

Social Media

In de aanloop naar het tijdschrift wordt hier en daar al een kijkje achter de schermen gegeven. Alkan: "Daarnaast zullen we de komende periode door middel van vlogs op de social media kanalen van GTST alvast een voorproefje geven van al het werk dat komt kijken bij het maken van het magazine. Dus houd het Instagram-account en de Facebook-pagina van GTST goed in de gaten!"

Het tijdschrift ligt vanaf donderdag 4 juli in de winkel en kost €6,99. Wil je er extra vroeg bij zijn? Dan kun je het magazine nu al reserveren via www.gtstmagazine.nl.